Livrare/returnare produse
Key Account Refinish Services livrează comenzile date pe platforma https://app.com.ro atât în București cât și in România, conform metodei și termenului de livrare alese la plasarea comenzii.
Comenzile vor fi livrate numai după confirmarea telefonică a comenzii, respectiv a stocului,de către unul dintre consultanții de vânzări KARS.
Produsele sunt sigilate și asigurate in timpul transportului până la livrare. Livrarea se face de către curier, la adresa de livrare indicată în comanda dată pe website sau telefonic, în fața porții sediului, atelierului sau casei. Livrarea se face în pachete sau pe paleți, in funcție de volum și de necesitatea de siguranță a produselor în timpul transportului.
Costul livrării depinde de volumul și valoarea mărfurilor comandate, dar și de locația de livrare. Înainte de a confirma și livra comanda, vom comunica clientului acest cost telefonic sau prin intermediul platformei noastre https://app.com.ro. Costul de livrare afișat în comandă dumneavoastră poate fi calculat automat de către platforma Sameday, in funcție de greutatea nominală a produselor și de adresa de livrare introdusă de dumneavoastră, fără a se ține cont de eventuala necesitate de paletizare a mărfii.
Există posibilitatea ca înafară de estimarea inițială a costului afișat de Sameday să existe și alte taxe suplimentare de transport, în funcție de volum, dar acestea vă vor fi comunicate întotdeauna telefonic înainte de livrarea comenzii.
Termenul de livrare/execuție/cumpărare:
Pentru produsele indicate „în stoc” și confirmate telefonic de unul din consulanții de vânzări KARS ca fiind disponibile, timpul de livrare este:
- 1-14 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii pentru modalitatea de plată cu ramburs sau transfer bancar, prin ordin de plată a facturii. Pentru produsele valabile pentru precomandă sau care nu mai sunt în stoc ne puteți contacta pe adresa de e-mail sau la numerele de telefon menționate in secțiunea contact.
- Excepții: sărbători legale și cazuri de forță majoră care pot determina întreruperea nedeterminată a procesului de producție și/sau imposibilitatea achiziționării anumitor produse (urgențe/alertă cu întreruperi/limitări de activitate, dezastre naturale, defecte tehnice ale unor echipamente etc.)
Pentru produsele indicate "fără stoc" sau disponibile pentru "precomandă", disponibilitatea și termenul poate fi confirmat doar telefonic sau prin mail de către unul din consultanții de vânzări KARS. Pentru a obține aceste informații și termeni de livrare, ne puteți contacta la numerele/mail-ul/formularul din secțiunea contact.
Vă rugăm să luați în considerare faptul că stocul produselor noastre poate să varieze și să nu fie întotdeauna 100% precis. Ne străduim să actualizăm în mod constant informațiile referitoare la disponibilitatea produselor pe site-ul nostru, dar există circumstanțe în care pot surveni diferențe între stocul real și informațiile prezentate online. Prin urmare, plasând o comandă pe acest site, sunteți de acord că firma noastră, Key Account Refinish Services SRL și site-ul nostru, https://app.com.ro sunt absolvite de orice responsabilitate în ceea ce privește eventualele neconcordanțe în stoc.
Pentru a asigura disponibilitatea produselor dorite și pentru a confirma corectitudinea comenzilor, un membru al echipei noastre vă va contacta telefonic în cel mai scurt timp posibil după ce comanda dvs. a fost plasată. Această confirmare telefonică va oferi atât informații precise cu privire la stocul disponibil, cât și ocazia de a clarifica orice întrebări sau neclarități referitoare la comanda dvs.
Modalități de livrare:
- Livrare la Easybox prin Sameday (gratuit peste 499 lei)
- Livrare prin curier în București și în România prin Sameday (gratuit peste 499 lei)
Programul de livrări Sameday este între orele 09:00 - 17:00. Puteți urmări coletul cu AWB-ul pe site-ul Sameday.
Pentru protejarea produselor, livrarea poate fi efectuată într-un ambalaj suplimentar, diferit de cel original.
În această perioadă dominată de variații semnificative ale prețurilor, pot apărea întârzieri în fluxul de aprovizionare și alte inconveniente care îngreunează pentru Furnizor estimarea timpilor exacți de livrare pentru produsele aflate în „precomandă” sau care sunt " fără stoc".
Orice probleme cu privire la integritatea sau continutul unui colet trebuie semnalate la momentul livrarii prin AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare, se refuză primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare privind aceste aspecte nu vor fi luate in considerare.
Politica de retur:
Key Account Refinish Services S.R.L. permite returul produselor pentru clienții care își exprimă intenția în termen de 14 zile calendaristice după primirea coletului. Costul returnării va fi suportat de către client, inclusiv taxele de transport. Produsele pot fi returnate prin intermediul aceleiași firme de transport care a efectuat livrarea, la adresa comerciantului. Adresa de retur este Catted Business Park, Drum Centura Chitila, Dragomiresti, Tarla 25, Parcela 109/1/1 – Depozit 6A-6B, iar numărul de telefon pentru contact este 0374.996.999.
În cazul retragerii din contract, clientul are obligația de a returna produsele achiziționate în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Prin efectuarea comenzii și primirea email-ului de confirmare, s-a incheiat un contract la distanta între Key Account Refinish Services S.R.L. și client. Conform acestui contract, clientul are obligația de a ridica și verifica coletul cu marfa comandată, iar Key Account Refinish Services S.R.L. consideră acest contract ca fiind un titlu executoriu în cazul prejudiciilor cauzate prin neridicarea coletului, iar clientul acceptă aceste termene contractuale.
Modalități și termene de returnare a produselor:
Clientul se obliga sa notifice Key Account Refinish Service SRL. intentia sa de a returna produsele achizitionate completand formularul de retur, sau prin e-mail la office@kars.com.ro sau prin telefon la numarul 0374.996.999 in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, Key Account Refinish Service SRL poate refuza coletul.
La returnarea produsului prin curier este obligatorie completarea formularului de retur pentru urmarirea si evidenta livrarii de catre curier, cat si pentru buna desfasurare a intregului proces. Formularul de retur se gaseste aici: https://app.com.ro/formular-retur.
Dupa receptionarea produsului, vei fi contactat de unul dintre operatorii KARS pentru confirmare si stabilirea detaliilor de returnare a banilor sau inlocuire a produsului.
Condiții de returnare a produselor:
În cazul în care o comandă care include și un produs cadou este returnată în totalitate, Clientul este obligat să returneze și produsul cadou în starea sa originală, nedeteriorată și nedeschisă.
Produsele care alcătuiesc un set trebuie returnate ca set.
Conform legii în vigoare, Key Account Refinish Services SRL își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) sau care se deteriorează rapid.
Produsul returnat trebuie să respecte valorile inițiale afișate pe ambalaj. Returnarea produselor care au fost deja utilizate și care nu mai pot fi vândute nu este acceptată.
In cazul returnării produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate către Client, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care au venit alături (factură, certificat de garanție, etc.). Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare la primire, fără defecte, cu excepția viciilor ascunse și cu excepția defectelor deja comunicate de către Client către Key Account Refinish Services SRL.
Termene de returnare a banilor:
Dacă Clientul dorește să se retragă din Contract în termenul legal permis, iar comanda a fost plătită, Key Account Refinish Services SRL se angajează să returneze suma în cel mult 14 zile de la primirea informării din partea Clientului cu privire la decizia sa de retragere din Contract. Această cerere va fi luată în considerare doar dacă este însoțită de informațiile complete necesare returnării banilor.
După validarea returnării produselor de către agentul nostru, Clientul poate opta să primească în schimb valoarea produselor sau un echivalent sub forma altor produse cu aceeași valoare. Key Account Refinish Services SRL poate amâna restituirea valorii produselor până la primirea acestora sau până la primirea unei dovezii că acestea au fost expediate.
Suma va fi returnată pentru comenzile plătite cu OP/ramburs prin transfer bancar în contul furnizat de către Client.
Pentru returnarea unui produs este obligatorie folosirea formularului special de retur pe care il gasiti pe https://app.com.ro/formular-retur.
Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că ați ales să faceți cumpărături pe site-ul nostru, https://app.com.ro.



